Komkommertijd

In het weekend ben ik naar België afgezakt.  Je neemt bv. de TGV de vrijdag om 6 om dan rond 11 in Rijsel toe te komen. Dan heb je de zaterdag thuis om te doen wat je wilt maar de zondag mag je dn weer je TGV rond 4 nemen om dan maar nog wat te kunnen slapen tegen maandag. De verbinding zelf is heel makkelijk je gaat letterlijk naar het station in het stadscentrum en stapt op de metro en na 4-5 uur ben je in Rijsel.

De dinsdag middag was er plots een bijeenkomst voor alle departementen. Wij waren dan natuurlijk ook uitgenodigd. Niet dat we daar iets anders gedaan hebben dan gestaan en gegeten. Maar er wordt toch verwacht dat je afkomt. En probeert de moeite te doen om sociaal te zijn.

Weetje nog dat ik een paar post geleden heb gezegd hopelijk kom ik niet mijn begeleider. Wel nu blijkt dat we beide star wars fans zijn en beide dezelfde t-shirts hebben. O_o Hij was dan ook heel enthousiast en vindt dat we onze t-shirts op de zelfde dag moeten aan doen. Hij is alleszins enthousiaster erg over dan ik…

Maar deze week was het werk heel rustig en Jerome was er dan ook de vrijdag niet, dus het was op het gemak je werk doen en als je een probleem hebt vraag het aan iemand.

Sophie

Plaats een reactie