Het begin is direct er al in vliegen (waar blijft mijn vakantie?)

Mijn mama’s eerste reactie toen het begon              Take me with you, almighty commander               te regen #ikkenhaardannietmeer                               -Speedy-

Na de vele sabotage pogingen van mijn kat, de gevaarlijke rotondes (mijn bagage viel dan altijd op mij) kwamen we ’s avonds eindelijk toe bij onze overnachting. De volgende dag zetten we natuurlijk weer onze eerder saaie autotocht door. Nu ja iedereen had mij wijs gemaakt dat het daar goed weer ging, wel mijn weer bericht zegt toch wat anders.

weerbericht

Grappig mensen maar nu zit ik hier wel met mijn 10 000 short’s en geen regenvest.

De volgende 2 dagen waren vooral inkopen doen met de ouders, gelukkig hebben mijn ouders wel nog redelijke goede prioriteiten en waren er regelmatig café stops. Tijdens de inkopen had de geniale student in mij het idee om mijn ouders zoveel mogelijk water te laten kopen nu ze hier zijn, dan moet ik het zelf niet meer naar mijn kot slepen. 😀 Mijn plan is alleszins gelukt, want mijn kast was veel te klein voor al het water in op te bergen (oepsie)

Echt een aanrader als je verslaafd    Ik heb hier echt geen uitleg.                                                  voor bent aan nutella en het niet                                                                                                     erg vind om een week aan calorieën                                                                                                            in één keer op te hebben

Een beetje voor de aankomst van mijn zeer geliefde klasgenootjes vertrokken mijn ouders, bij deze mijn verontschuldigingen aan mijn vrienden omdat ik een slechte gids was. Vraag maar eens binnen een maand ofzo een rondleiding.

De volgende dagen gingen heel snel voorbij. Tussen de interessante bezoeken die school had geregeld en de eindeloze zoektochten achter wat we gingen eten was er niet echt iets speciaals gebeurd. Alleeh als je het feit dat de leerkrachten ons trakteren en het veel te cool kattencafé niet mee rekent 😀 Er is zelf en kleine Smeagol kat (naakt kat), probeer dit maar eens te overstijgen België!!

Een groepsfoto is altijd een grote must bij uitstappen.     all hail Smeagol (niet haar echte naam                                                                                                                    maar het past wel beter :D)

Natuurlijk komt aan alles een einde. Zo heb ik terug afscheid moeten nemen van mijn klasgenootjes en was iedereen van de klas weer op weg naar het saaie België ( behalve Brian wegens omstandigheden). In een poging om onze gast te entertainen zijn we naar het retrocafé gegaan waar we een aperitief hebben gedronken. Om deze avond af te sluiten werd een trip naar de cocktailbar gepland. Toen we daar toe kwamen zagen we tot onze grote verbazing zeer veel mensen in onesies (hint hint: laten we dit ook doen in Brugge, dat is zoooooo cool). Ondanks de vele Franse liedjes waar iedereen op los ging (behalve wij want wij waren weer die idioten die er nog nooit van hadden gehoord) besloten we toch om te gaan dansen. Na zo een goede 10 minuten begint plots iedereen in de zaal synchroon te dansen met de meest ludieke danspassen. Er is eigenlijk niet echt een goede beschrijving voor wat je op dat moment denkt maar het gaat wat als volgt: Whaaat? This is awesome!!!! Help I don’t know the steps. *probeert mee te dansen* *lacht zichzelf uit*.  Dus het is geeindigd in eerder lange dansles. Voila dus weer genoeg sport gedaan voor de komende weken 😀

Jammer genoeg kwam de realiteit weer snel terug wanneer we voor de eerste keer naar onze stage plek vertrokken. Het grappige was echter dat zij zenuwachtiger waren dan ons. Omdat onze stagebeleider op vakantie is, hadden we niet echt veel te doen. De instructies die we dan ook kregen waren: “Zoek iemand en volg die persoon een beetje rond in het labo” o_O Gelukkig had ik van hem wel een paar artikels gekregen om te lezen over mijn onderwerp aangezien niemand in het labo weet hoe je op het internet kan.

Sophie

Plaats een reactie