Klanten zijn ook werknemers?

Deze week was weer meer hectisch door dat ik mijn thesis moest afgeven aan mijn begeleider. Gelukkig was hij na mijn 2de poging tevreden erover. Daarna kwam hirts aan de beurt, ik ben nog steeds erop aan het wachten. Ik heb nog altijd niet veel testen te doen omdat we nog altijd moeten wachten op Shimadzu. Mijn IdeZ testen kan ik ook niet verder doen want er blijven maar problemen met de kolom.

De donderdag kwam mijn begeleider heel enthousiast af met de zin: It’s Sophie time !!!. Daarmee bedoelde hij dat ik veel in het lab mag staan volgende week. Iemand vertel hem dat het niet oke is om dit te zeggen ik had konijntjes verwacht! Blijkbaar is hij volgende week op vakantie, maar hij heeft niet genoeg kunnen zeggen dat ik hem moet mailen als er resultaten zijn. blijkbaar neemt hij niet zo graag vakantie.

Om het einde van de werkweek een beetje te vieren zijn we achter domino’s pizza gegaan. We zaten binnen te wachten toen opeens een van de werknemers na buiten ging en letter vroeg aan een onbekende of hij wou helpen in de keuken. Only in France…

Na onze verbazing was onze pizza gelukkig klaar. Alleen maar om thuis te ontdekken dat ze hier geen tomate saus op de forestiere pizza doen alleen kaas -_-. Dit is gewoon de pizza verpesten mensen !!!

IMG_3399.JPG

de pizza verpesters -_-

Dit weekend was de zaterdag weer shop dag al hoewel ik mij herinner dat het pyjama dag was omdat het slecht weer ging zijn. de zondag was het dan om gekeerd en mocht ik kim uit haar kamer sleuren.

Sophie

Plaats een reactie