Eenhoornplein :p

Na een week hard werken hadden we eindelijk een verleng weekend. Dit weekend hadden we weer geen idee wat we gingen doen en ze hadden slecht weer voorspelt dus veel kan je ook niet doen. Het was dus weer wandel weekend. Deze keer zijn we naar het eenhoorn plein geweest en als gewente weer gaan eten.

dit is hoe een koor moet gedaan worden, mensen !!

het marktje kon niet meer typsich  op zijn frans zijn. De stad heeft een eenhoorn plein !!! #awesomecity

Natuurlijk waren er vorige week weer ziek in het labo dus moesten we de maandag ook beide weer ziek zijn.

De werk week begon met nog eens een vergelijking te doen maar nu met een nieuwe flesje met IdeZ. onze hoop dat dit het probleem was werd jammer genoeg hard verbrijzelt toen de technicus belde van ik weet het probleem het zijn de tips. En rara onze resultaten zijn weer niet goed. Waarom het dan wel werkte in het begin is voor iedereen een mysterie…

Er was dus nog altijd een probleem met de andere kolom dus kon ik ook niet veel verder werken aan mijn nSMOL kit. Dus deze week heb ik veel op mijn bureau gezeten. Gelukkig mochten kim en ik helpen met veel te veel stalen zoeken in de frigo’s. Dit is een job waar je je aan ergerd want het is heel koud en toen lagen er juist weer geen dikke handschoenen om in de frigo je dozen te pakken -_-Natuurlijk kan je ook niet alle epjes terug vinden dat is normaal dusja je ergert je wel een beetje maar dan zat ik tenminste eens niet aan mijn bureau.

De donderdag zijn we dan naar een  franse seminarie gegaan van het hoofd van onze richting: Sylvain. Ik ben altijd verbaast hoeveel mensen op die seminaries afkomen. En hoop dat er niet zoveel komen wanneer ik mijn werk moet voorstellen. Hopelijk schrikt het engels een beetje mensen af want midden dat je spreekt mag je worden onderbroken voor vragen te stellen en ik moet zeggen het is geen gemakkelijk publiek.

Sophie

Plaats een reactie