Shimadzu is nu blijkbaar ook mijn baas?

Dit weekend zijn we vooral gaan wandelen. Vraag ons niet waar want we weten dit zelf, we weten alleen dat we nu vol met muggenbeten hangen.

IMG_3270

parken vind je hier wel genoeg

In het begin van de werk week was mijn begeleider zeer enthousiast om te zeggen, dat we mogen verder experimenteren met IdeZ ondanks al onze slechte resultaten. Maar natuurlijk moeten we eerst nog de oorzaak vinden van de slechte resultaten. Momenteel zitten we aan theorie 4 en voer ik gewoon standard protocollen uit om te bewijzen wat het niet is.

Veel werk is er dan ook niet, waarvoor mijn begeleider zich al een paar keer heeft voor verontschuldigd. Gelukkig kan ik met Alexia mee experimenten doen.Er zijn hier veel mensen met een naam die alex bevat. Er is namelijk alexia, aleskandra,… lekker verwarrend.

Er moet namelijk eerst nog besproken worden met het bedrijf Shimadzu voor de volgende testen. Zij moeten namelijk alle resultaten na zien voor mijn nSMOL kit. Natuurlijk is het op zen frans en zal dit ten vroegste binnen 2 weken gebeuren…

Gelukkig is mijn nieuwe vail IdeZ toe gekomen en kan ik toch nog een paar testen doen voor mijn thesis. De laatste maand zijn we aan het zoeken waarom het protocol plots niet meer werkte. Volgende week doe ik mijn laatste test om te zoeken wat het is dus wens me gelukt want als we nog slechte waarden uitkomen is het dus puur mijn fout. :/

Sophie

Plaats een reactie