Help, mijn speeksel wordt gestolen door voor Kim.

Dit weekend kwamen mijn ouders weer eens af. Maar deze keer met mijn tante en nonkel. Ze hebben weer chocolade, chips en eten meegenomen. ^^

18072739_795113204003469_100937812_n.jpg

Selfie met het volk is een traditie geworden

De vrijdag avond was het dus gaan eten in het hotel van mijn ouders. De volgende ochtend mocht ik uitslapen volgens mijn papa want hij kwam maar om 8 uur achter mij. O_o Die dag hebben we in de ochtend eens Montpellier gaan bezichtigen om erna bij het zwembad te gaan relaxen. In de avond zijn we dan gaan eten in ons vast pastabar, gelukkig is dit iedereen bevallen.

De zondag zijn we dan naar de beachbars gegaan op het strand. Ze bestaan dus toch echt. Maar te voet er komen is wat moeilijk omdat je vanaf de tram nog lang zou mogen wandelen.

Kan ik een paar mensen hier mee jaloers maken? En Ja kim ik zal die hoed blijven dragen !!!!

Erna zijn we nog eens bij het zwembad gaan chillen. Toen ik terug kwam van de bar en naar mijn ouders kamer terug wandelde samen met mijn mama en tante, hoorde ik iemand Sophie roepen. Blijkbaar ben in dus mooi Kims begeleider lang gelopen zonder het door te hebben. Weer een goede indruk dat ik heb gegeven dus. Maar in mijn verdediging, hij is moeilijk te herkennen in een hemd waar je zijn tattoos niet door ziet en je verwacht ook gewoon niet hem tegen te komen in een hotel? Dat was dus weer lekker awkward.

De maandag zijn we dan nog een wandeling gaan maken voor dat de ouders weer naar het slechte weer vertrokken.

18109569_795113194003470_1598438588_n.jpg

Klaprozen in frankrijk?? raar.

Deze week kwam Beer in mijn bureau staan en zei hij veel doodnormaal: ik heb je speek nodig. Dus na uitleg van hoe we dit gingen aanpakken mochten we met 4 speeksel geven. Als ik kim zag met een wat in haar mond, schoot ik direct in de slappe lach. Met als eind resultaat dat we alle twee de slappe lach hadden. Het hielp natuurlijk ook niet dat jerome heel onwetend passeerde en een natuurlijk een mooi gezicht trok van huh? Wil ik het wel weten? Waarschijnlijk niet. En gewoon doorliep van ik heb dit niet gezien. Wanneer de slappe lach dan over was kwam Beer binnen om wel een dubbelzinnige kluchten te maken. Nuja zelf met de slappe lach hadden we wel nog redelijk veel speeksel. Gelukkig want dat watje smaakt wel slecht.

IMG_3252.JPG

onze collectie verzamelde speeksel 😉 ps, Kim ik verwacht iets terug voor mijn genereuze speeksel donatie.

Even een voorbeeldje van de vrijheid dat je hier krijgt. Mijn begeleider was er niet de vrijdag dus had hij niks beter gevonden om zijn paswoord van zijn pc te komen geven. Hij had een handleiding en ene nieuw programma voor de nieuwe kolom open gezet. En ik dicteer nu letterlijk wat hij heeft gezegd: ‘Je moet maar eens een nieuw bestandje aanmaken er mee prutsen en je hebt een handleiding voor als je vast zit’. Die vrijdag heb ik dus eventjes in de bureau met mijn bazen mogen zitten doen alsof ik wist wat ik zat te doen op dit programma. Ps. dat is helemaal gelukt want ze hadden het niet door.

Sophie

Plaats een reactie